Oriflame – სილამაზის ინდუსტრიაში

Oriflame – ვფიქრობ, ერთხელ მაინც გსმენიათ მის შესახებ. დღეს შემოსავლების მიხედვით, ერთ-ერთი უმდიდრესი კოსმეტიკური ბრენდის ისტორია ბევრ წელს ითვლის. ყველაფერი კი შვედეთში დაიწყო, 1967 წელს. ორმა ძმამ, იონას აფ იოხნიკმა და რობერტ აფ იოხნიკმა დააარსეს ბრენდი Oriflame.

შვედური კოსმეტიკური კომპანის პროდუქცია მრავალფეროვანია, დაახლოებით, 900 სახეობამდე. “ორიფლეიმი” 60 ქვეყანაშია წარმოდგენილი და 30 ქვეყანაში ბაზრის ლიდერი გახლავთ. ბრენდი კანის მოვლის პროდუქციასა და კოსმეტიკას ყიდის. ბუნებრივი შემადგენლობის პროდუქციის წარმოებით, კომპანიამ დიდი პოპულარობა მოიპოვა.

Oriflame-ის პირველი ხაზი შედგებოდა კანის კრემის, ტუჩსაცხისა და წამწამების ტუშისგან. პროდუქცია კი მზადდებოდა შვედური წყალმცენარეების ექსტრაქტისგან. 1970 წელს ბრენდმა პირველი კატალოგი დაბეჭდა, 1000 ეგზემპლარით.

წლიდან წლამდე კომპანია ვითარდებოდა და ახალი მიზნებისკენ მიიწევდა. გაიზარდა პროდუქცია, ბაზარზე ახალი კანის მოვლის საშუალებები გაჩნდა, ბრენდი მუდმივად იზრდებოდა როგორც გაყიდვების, ისე მარკეტინგის კუთხით. 1997 წელს Oriflame ციფრულ სამყაროში შევიდა, როცა პირველად ამოქმედდა გვერდი Oriflame.com

“უკეთესი, უფრო ლამაზი ხვალინდელი დღის შექმნა” – ეს კომპანიიის დევიზია. Oriflame ზრუნავს გარემოზე, რგავს ხეებს, იყენებს 100%-ით გადამუშავებული მასალისგან დამზადებულ ქაღალდისა და მუყაოს შეფუთვებს. სახისა და სხეულის მოვლის ყველა ახალი საშუალება შედგება 100%-ით ბიოდეგრადირებადი ფორმულებისგან.

აღსანიშნავია, რომ 2018 წლიდან “ორიფლეიმის” ყველა ობიექტზე 100%-ით განახლებადი ელექტროენერგია გამოიყენება. კომპანიას აქვს საქველმოქმედო ფონდი, რომელიც ეხმარება ბავშვებსა და ქალებს. ბრენდი იცავს გენდერულ ბალანს დასაქმებულთა შორის, კომპანიაში მუშაობს 72 ეროვნების ადამიანი. “ორიფლეიმმა” საკუთარი წარმომადგენლობა საქართველოში 2000 წელს გახსნა.

არსებობენ ბრენდები, რომლებიც ჩნდებიან და ქრებიან, მაგრამ როცა საქმე სილამაზესა და თავის მოვლას ეხება, შეუძლებელია არ გაიხსენო Oriflame. ბრენდი ნახევარსაუკუნოვანი ისტორიით, რომელმაც დროს გაუძლო და დარჩა ინდუსტრიის ერთ-ერთ ლიდერად ამ საოცარ, გიჟურ კონკურენციაში.

გამოყენებული წყაროები:

oriflame.com
unglobalcompact.ge
wikipedia

ფოტომასალა: pinterest

ტატუ-მაკიაჟის მაგია…

ტატუ-მაკიაჟის მაგია… ადამიანები ამბობენ, რომ ტატუ უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ნახატი – ეს ისტორიაა, ემოციები, რომლებიც მელნით გადმოიცემა და ჩვენს ისტორიას გვიყვება. გასაკვირი არც არის, რადგან საკუთარ თავს ყველა თავისებურად გამოხატავს – ტატუს, ვარცხნილობის, მაკიაჟის, აქსესუარებისა და სხვა დამახასიათებელი სტილის გამოყენებით. კარგი ამბავი კი ისაა, რომ თანამედროვე სამყაროში ტრადიციული ტატუ და მაკიაჟი გაერთიანდა, და მაკიაჟი-ტატუ

ეპილაცია სახლშიც შესაძლებელია…

ეპილაცია სახლშიც შესაძლებელია… ძვირფასო მკითხველო, იცოდი რომ ეპილაციის გაკეთება სახლშიც შეგეძლო? შენთვის ძალიან სასიამოვნო ამბავი გვაქვს. თანამედროვე ეპილაციის აპარატს შეუძლიათ ზუსტად იგივე შედეგი მოგცეს, როგორსაც შენი საყვარელი სალონი გთავაზობს, ხოლო შენ სახლის დატოვებაც კი არ მოგიწევს. დიახ, ეს ნამდვილად ასეა. თუ ოდესმე თმის სახლის პირობებში მოშორებაზე გიოცნებია, ან უბრალოდ სალონი გაქვს და მაღალი ხარისხის აპარატების

კლეოპატრა – ყველაფერი ნათქვამია

სილამაზეს ხომ ყველა ინდივიდუალურად აღიქვამს?! ამის შესახებ ჩვენს  ბლოგებში ხშირად ვსაუბრობთ, ყველას თავის წარმოდგენაში ჰყავს “ქალღმერთი”, რომელიც სწორედ სილამაზეს გამოხატავს.თუმცა დღევანდელი ჩვენი მთავარი გმირი თავისი საოცარი სიძლიერით, – ნამდვილად ქალღმერთია. კლეოპატრას სამყაროში მოგზაურობას ვიწყებთ, გამომყევი! ეგვიპტის უკანასკნელი დედოფალი, ანტიკური სამყაროს სახელგანთქმული პერსონაჟი იყო. ძლიერი, ამბიციური, შეუპოვარი ქალბატონი. ბერძენი ისტორიკოსი, პლუტარქე წერდა: “ამბობენ, რომ გარეგნობით დედოფალი

სავაჭრო კალათა 2
ახლახან ნანახი 3
დამატებულია სურვილების სიაში! სურვილების სიის ნახვა
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.